Гарантія
- На весь товар надається гарантія заводу виробника.
- Гарантійні зобов’язання не поширюються на електрообладнання, витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання.
Повернення товару
- Претензія що до повернення нового товару Покупець може пред’явити протягом 14 календарних днів з моменту покупки, або отримання товару у відділенні перевізника. Транспортні витрати на повернення товару здійснюються за рахунок покупця.
Повернення нового товару
Новий товар може бути повернутий за умов:
- Відсутності слідів встановлення на авто;
- Збереження цілісності оригінальної упаковки і маркування товару, та комплектності поставки.
Повернення бракованого товару
- Претензії за якістю крихкого товару, приймаються за умови виявлення пошкоджень безпосередньо під час приймання товару безпосередньо на місці, або у відділенні перевізника. До крихкого товару відносяться: товари в конструкції яких є деталі з пластику, скла (маячки, фари, ліхтарі, бачки, бампери, і т.п.), а також мають герметичні порожнини (радіатори, трубки металеві та пластикові).
- Несправність або дефект виникли з вини транспортної компанії. При отриманні товару у транспортній компанії обов’язково перевіряйте цілісність упаковки вашого замовлення. Перевірте, чи немає, будь-яких пошкоджень упаковки. Якщо упаковка товару має сліди явних пошкоджень, сліди ударів, помятости, або розкрита, вам слід повідомити про це представника транспортної компанії і негайно зв’язатися з нашими менеджерами для вирішення даної ситуації.
- Товар має прихований дефект, який неможливо виявити візуально, без пошкодження упаковки, може бути повернутий Покупцем за умови виявлення дефекту до установки на транспортний засіб або установка здійснювалася на сертифікованому СТО
- Гарантія поширюється на деталі двигуна, карбюратор, редуктор головної передачі і КПП в т.ч. агрегатів, у разі встановлення їх на сертифікованому СТО.
Повернення запчастин через їх дефект, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно надати: – довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності; – копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль; – копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля; – копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; – документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
- Автозапчастини, обладнання та інші товари, забезпечені Гарантією заводу виробника, підлягають поверненню на експертизу з заповненим Гарантійної талоном встановленого зразка і копіями документів, що підтверджують покупку. На такі товари додатково поширюються умови і вимоги заводу-виробника.
Відмова в поверненні
- Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини/товари (загальні умови): - які використовувалися не за прямим призначенням (побутова техніка, господарські товари, техніка «кустарного» виробництва, тощо;
- З механічними пошкодженнями (пошкоджені під час монтажу – демонтажу; в наслідок аварії, недбалої експлуатації або с ознаками втручання в наслідок спроб самостійного відновлення -ремонту гарантійного вузла);
- Ознаками перегріву в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;
- Модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, нанесення додаткових покриттів – фарбування то що)