Техносервіс Автокомпоненти

Гарантії та Повернення

Гарантія

  • На весь товар надається гарантія заводу виробника.
  • Гарантійні зобов’язання не поширюються на електрообладнання, витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання.

Повернення товару

  • Претензія що до повернення нового товару Покупець може пред’явити протягом 14 календарних днів з моменту покупки, або отримання товару у відділенні перевізника. Транспортні витрати на повернення товару здійснюються за рахунок покупця.

Повернення нового товару

Новий товар може бути повернутий за умов:

  • Відсутності слідів встановлення на авто;
  • Збереження цілісності оригінальної упаковки і маркування товару, та комплектності поставки.

Повернення бракованого товару

  •  Претензії за якістю крихкого товару, приймаються за умови виявлення пошкоджень безпосередньо під час приймання товару безпосередньо на місці, або у відділенні перевізника. До крихкого товару відносяться: товари в конструкції яких є деталі з пластику, скла (маячки, фари, ліхтарі, бачки, бампери, і т.п.), а також мають герметичні порожнини (радіатори, трубки металеві та пластикові).
  •  Несправність або дефект виникли з вини транспортної компанії. При отриманні товару у транспортній компанії обов’язково перевіряйте цілісність упаковки вашого замовлення. Перевірте, чи немає, будь-яких пошкоджень упаковки. Якщо упаковка товару має сліди явних пошкоджень, сліди ударів, помятости, або розкрита, вам слід повідомити про це представника транспортної компанії і негайно зв’язатися з нашими менеджерами для вирішення даної ситуації.
  •  Товар має прихований дефект, який неможливо виявити візуально, без пошкодження упаковки, може бути повернутий Покупцем за умови виявлення дефекту до установки на транспортний засіб або установка здійснювалася на сертифікованому СТО
  • Гарантія поширюється на деталі двигуна, карбюратор, редуктор головної передачі і КПП в т.ч. агрегатів, у разі встановлення їх на сертифікованому СТО.

Повернення запчастин через їх дефект, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно надати: – довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності; – копію замовлення-поряд автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль; – копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля; – копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; – документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

  • Автозапчастини, обладнання та інші товари, забезпечені Гарантією заводу виробника, підлягають поверненню на експертизу з заповненим Гарантійної талоном встановленого зразка і копіями документів, що підтверджують покупку. На такі товари додатково поширюються умови і вимоги заводу-виробника.

Відмова в поверненні

  • З механічними пошкодженнями (пошкоджені під час монтажу – демонтажу; в наслідок аварії, недбалої експлуатації або с ознаками втручання в наслідок спроб самостійного відновлення -ремонту гарантійного вузла);
  •  Ознаками перегріву в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;
  •  Модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, нанесення додаткових покриттів – фарбування то що)

Доставка та оплата

  • Мінімальне замовлення від 100 грн. Для самовивозу від 300 грн.
  • Замовлення від 100 до 500 грн оформляються переказом коштів на платіжну карту або безпосередньо у постачальника.
  • Наложений платіж від 500 грн (вимушений захід, через неявку
    замовників, заздалегідь приносимо вибачення за незручність і сподіваємося на розуміння).
  • Замовлення з ПДВ оформляються на суму від 500 грн.

 Способи доставки

  • Самовивезення можливе при замовленні від 300 грн
  • Транспортна компанія Делівері.
  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Готівкою

Оплата товару проводиться безпосередньо на місці постачальника.

  • Наложений платіж

Оплата при отриманні товару на складі перевізника. Просимо звернути Вашу увагу, що в цьому випадку вартість доставки збільшується майже вдвічі.

  • Безготівковий розрахунок з ПДВ

На розрахунковий рахунок підприємства (з ПДВ). Надається пакет видаткових документів з ПДВ. Сума замовлення від 500 грн.

  • Оплата на картку ПриватБанку.

Оплата здійснюється на карту Приват Банку (через термінал або Приват 24). Реквізити платежу відправляються за допомогою SMS або електронної пошти після оформлення замовлення.

 Упаковка “крихких” товарів транспортними компаніями. (Фари, маячки, дзеркала, пластикові деталі).

Звертаємо Вашу увагу, що іноді транспортні компанії при відправці товару, який вважають “крихким”, вимагають упакувати його в свої пакувальні матеріали відповідно до своїх норм. Вартість доставки в даному випадку збільшується на вартість упаковки. Просимо врахувати цю особливість при покупці потенційно “крихких” товарів.